2009-07-03

7 days and counting

Exact één week voor Isabel vertrekt. De tijd vliegt voorbij! Het schooljaar afgerond, ons visum in orde gebracht, muskietennet en andere tropische snufjes gebruiksklaar gemaakt, boeken (over de geschiedenis van India, het kastenstelsel en dergelijke meer) gelezen, ondertussen ook al aan het acclimatiseren (met dank aan het mooie weer hier in België dezer dagen), …

Helemaal klaar voor vertrek dus, al ga ik nog even genieten van de laatste dagen hier thuis, want al bij al moeten we ook heel realistisch zijn en beseffen dat ik het een kleine zes weken zonder jullie zal moeten stellen. Daarom kijk ik er ook al naar uit jullie reacties op deze blog te lezen, zodat ik jullie nabijheid toch een beetje zal kunnen waarnemen ginds.

Hoe dan ook, het aftellen is begonnen… 7 days and counting!

3 opmerkingen:

  1. Ik wens je alvast heel heel heel veel plezier, interessant werk, leuke vrienden en blijvende herinneringen toe ginder in India :)

    Ben benieuwd wat ik de komende weken via deze blog allemaal ga vernemen!

    Groetjes

    Leen vda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juffies,
    Dit wordt ongetwijfeld een boeiende en aparte vakantie. Natuurlijk zullen wij jullie 'avontuur' volgen' via deze blog.

    Groetjes

    D.O.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Isabel,
    je hebt ons in 2005 verrast met de titel van Miss Belgium Earth. De Miss verkiezing met een goed doel. Daar heb je al veel van je kwaliteiten getoond. Ook achteraf in het buitenland heb je ons land op een lovenswaardige manier vertegenwoordigt. Je was een grote dame, een ster in een wereld van glitter en glamour. Maar nu, vrijwillig en onbaatzuchtig, dit alles achterlaten om mensen die je nog niet kent, in een wereld van ellende en armoede te gaan helpen, daar zijn geen woorden voor. Isabel, ik wens jou en je vriendin het allerbeste en een behouden thuiskomst.

    BeantwoordenVerwijderen